|

Миро Найденов пръсна 100 бона за 13 фена в Туитър

Земеделското министерство е пръснало 100 хил. лв. за популяризиране на Програмата за селските райони (ПСРС) в социалните мрежи и форумите. Министерството е заделило 50 хил. лв. без ДДС за създаването на профил в двете най-популярни социални мрежи Twitter и Facebook (които по принцип са абсолютно безплатни!). В първата група има едва 13 последователи, докато във втората те са 64. Отделно от това други 50 хил. лв. без ДДС са заделени за „публикуване на информация за ПРСР в интернет форуми“. От текста на документа става ясно, че в министерството ценят високите технологии и бързото развитие на социалните мрежи. „Facebook и Twitter са сред най-глобално развиващите се социални мрежи както в България, така и в цял свят. Редица световни институции използват съвременните социални мрежи като информационни портали за своите продукти“, е записано в план-програмата, като от ведомството се мотивират, че това е най-лесният начин ПРСР да достигне до младите хора. Да, ама защо нещо бързо, лесно и безплатно струва 100 бона, никой не казва. От МЗХ отказват също да назоват фирмата, гушнала парите за нищо работата, при положение, че се е провела обществена поръчка, която следва да е публична. Въпреки абсурдното изпълнение на т.нар. популяризиране, МЗХ е заделило нови 50 000 лв. за социалните мрежи.