|

Магистралите на Борисов плачат за ремонти

 

Отбивките за ремонт на току-що завършени магистрали и пътища са обичайна гледка

 

За състоянието и ангажирането на гаранционната отговорност за пътните участъци от автомагистрала „Тракия“ в отсечките Стара Загора – Нова Загора и Нова Загора – Зимница попита зам.-председателят на АТАКА Павел Шопов. „Както е известно, горните два участъка от автомагистрала „Тракия“ бяха приети и пуснати в експлоатация през юли 2012 г. Още през първите месеци по тях се появиха отсечки с явни дефекти и недостатъци по пътното платно, особено в участъка Стара Загора – Нова Загора“, посочи депутатът Шопов. Предприети ли са действия за ангажиране на гаранционната отговорност на строителите и ще бъдат ли ремонтирани и приведени в нормално състояние дефектиралите участъци, поиска да знае народният представител от АТАКА.
Десислава Терзиева отговори, че през януари и март 2013 г. от фирмата, извършваща  поддръжката, били получени сигнали за дефекти на единични участъци. „Разпоредила съм да се засили контролът не само върху отсечката Стара Загора – Карнобат, но и върху всички пътни участъци, които са в гаранция. Издала съм специална заповед и при констатиране на дефекти по тези участъци съм изискала те да бъдат отстранявани в най-кратък срок за сметка на строителите“, категорична бе министър Терзиева.
Състоянието на магистралите и пътните участъци, с които толкова се хвали Борисов, една след друга дават дефекти и плачат, ако не за основен ремонт, за сериозна рехабилитация. В понеделник румънски медии алармираха, че огромна дупка зейнала и на моста Видин-Калафат.