|

Зетят на Шарлопов и роклята на Мидълтън изместиха от пресата темата за бедността

На първа страница на един всекидневник излезе лъжа със заглавие: „Майдан за  Тръмп“. В нея се обяснява как протестиращи потрошили банки и ресторанти във Вашингтон. Това са абсолютни глупости. Всъщност, стотина хомосексуалисти и лесбийки излязоха на митинг, за да обяснят на обществото, че са ПРОТИВ Тръмп. И какво от това? За него гласуваха достатъчно американци. Той е изборът на Америка и на американския народ. Тези, които доминират в публичното пространство, в Холивуд и на телевизионните екрани не са американския народ. Да кажеш, че има Майдан за Тръмп е абсолютна лъжа.

В същия вестник ми попадна заглавието: „Кейт Мидълтън облече втори тоалет от българин“. За първото си официално събитие от новата година, съпругата на принц Уилиям избрала манто от Петър Петров.

Това е разтърсваща новина, невероятна. Със сигурен ще повиши националният дух, стандарта на живот на българите, минималната пенсия у нас. Изглежда тоалетът на Мидълтън е въпрос номер 1 за българите. Аз не мисля така, но ви представям нагласите на българските медии.

На следващата страница виждаме новия герой на деня – генерал Румен Радев. Все пак стана президент, може да се каже, че материалът е актуален.

Отварям следващата страница и там пише следното: „Хотелиерът Шарлопов шашнат от неочакван годеж на дъщеря си Ева“. Любимият Стефан й предложил брак на колене пред цялата фамилия на връх Бъдни вечер“. Искам да ви запитам това ли е темата, която вълнува българския народ?

Същият вестник ни запознава с евродепутатката Ева Паунова, ако не сте я чували, тя е от партия ГЕРБ. Нищо не е направила за България, но получава 15 000 евро на месец. Вече се казва Ева Майдел, защото се омъжила за австриец. Това пак е изключително разтърсваща светска страница с много големи снимки, показват жениха и сватбата в Залцбург. Това би трябвало да развълнува, трогне и умили сигурно милиони българи. Доколко този въпрос ви вълнува?

На друга страница от националния вестник научаваме много „интересната“ новина, че новият лидер на партия АБВ катери замръзнали водопади, каквото и да значи това. Подзаглавие, което вероятно ще ви разтърси четем, че „Константин Проданов заряза банките в Япония, но си донесе от там мотора. Напусна работа, за да влезе в политиката“. Предполагам, че сте завладени и от тази новина.

И последна страница в печатното издание запознава читателите си със заглавието: „Митко Кърнев рисува афиши като некролози за първата си група“. Ще питате кой е Митко Кърнев? Не знам. Може би е музикант, който рисувал афиши. И това е повод да се направи една цяла страница с огромни снимки за хобитата на въпросния Митко.

Това са медиите в България. В тях няма да прочетете за истинските проблеми на българите, които са безработица, липса на българска икономика, ниски доходи и висока смъртност. Изброявам само няколко от проблемите и то най-острите. Те отсъстват от българските медии.

Не се интересуват, че в България има 1,8 милиона души, които са под прага на бедността. Шефовете на медиите, водещите не са бедняци, те са мултимилионери. Какво ги интересува, че българите, в голямата си част, са бедни. По-важни за тях са зетя на Шарлопов, тоалета на Кейт Мидълтън и замръзнали водопади на АБВ.

 

Коментар на Волен Сидеров в предаването „Неделник“ по АЛФА ТВ от 22 януари 2017 г.