|

Сидеров помага на професор да направи първата ДНК лаборатория в България

Проф. д-р Будин Михов благодари на лидерът на АТАКА Волен Сидеров, който единствен оказа помощ за бъдещето на криминалистиката в България

Сега за най-елементарна криминална ДНК експертиза плащаме по над €10 000  на САЩ и Германия

 

Лидерът на АТАКА Волен Сидеров ще съдейства на проф. д-р Будин Михов за създаването на първата българска ДНК лаборатория. Това е изключително важно за разкриването на криминални престъпления и по-бързите съдебни процеси. Към момента дори за най-елементарна ДНК експертиза за криминално деяние плащаме десетки хиляди евро на САЩ и Германия.

Също така Сидеров ще помогне на професора да издаде и своя фундаментален 30-годишен труд на тема – Енциклопедия на молекулната медицина, химия, биохимия, патобиохимия, фармакобиохимия. Всичко това събрано в 2 тома от по 1600 страници. Труд, на който нито Министерството на образованието, нито Българската академия на науките е помогнал, за да бъде издаден.  Проф. д-р Михов изрази своята огромна благодарност към Волен Сидеров, който единствен оказа помощ и се застъпи за бъдещето на поколенията. Това стана ясно в предаването „Неделник” по АЛФА ТВ миналата неделя.

Част от другите теми в обзорно-отченото предаване беше и тази за рекламното финансиране на медиите.

„От февруари всички телевизии почват да пеят, готвят и разсмиват. Когато направиш това основна тема в живота си, се отдалечаваш от мисленето за важните и смислени неща”, заяви лидерът на АТАКА Волен Сидеров в предаването по повод промивката и манипулацията на казионните медии у нас.

Водещият Станислав Цанов беше подготвил статистика какъв процент от времето националните телевизии излъчват шоупрограми, публицистика, новини, документалистика и исторически филми, колко печелят от реклама и какво ни пробутват срещу нея. От фактите стана ясно, че по една от най-големите телевизии у нас, делничната програма се запълва с 42% сериали и 15% реклами, публицистика 11%, а новините се разполагат едва в 9% от програмата на медията.

„Ето как е обливан и манипулиран българският зрител като гледа по цял ден шоу предавания и сериали, а времето за това какво се случва у нас и в света е в пъти по-малко”, коментира Сидеров.

Изчисленията показват още, че една национална телевизия за година от реклами печели 360 160 000 лв., като и двете най-големи телевизии у нас не са българска собственост. Тази сума обаче не включва продуктовото позициониране, платеното гостуване, платените репортажи и предизборните кампании. Естествено без тези неща водещите няма как да получават високите си заплати. Тази манипулация е стратегическата цел – поколения, които ще израснат с инфантилно мислене, гей културата е водеща и няма нищо лошо в това да си трети пол.