|

ООН прокарва хомосексуално „образование” за 5–годишни деца

Протестът на милиони родители срещу новата глобална сексполитика се определя като „старомоден”, базиращ се на страх и омраза

Организацията на обединените нации е време да се преименува  на глобален департамент за преформатиране на човечеството. През март 2018 г. ООН издаде ново обемно пособие за секспросвета, което се базира на принципите на т.н. „планирано родителство”. Главната му задача е да обясни на възпитателите в детските градини и училищата как от пелени да потопят детето в теорията и практиката на идеологията на половите извращения.

В един от главните центрове за преформатиране на човешкия род – ЮНЕСКО – са преработили основно  документ от 2009 г. под названието „Всестранно сексуално образование”, чиято главна идея е стимулирането към ранен полов живот с използване на различни контрацептиви.  Консервативните американци нарекоха този подход  „масова атака срещу правата на родителите и традиционния морал, призована да разруши новото поколение”. Обновената версия на текста от 139 страници се нарича „Международно техническо пособие за сексуална просвета” (издадено в рамките на проекта на ООН „Образование-2030”) и вече откровено натрапва на децата извънбрачни връзки, хомосексуализъм, аборти и безкрайно разнообразие от „социални полове” (идеологията на джендъра) – от петгодишна (!) възраст.

В пособието в прав текст се казва че, „сексуалността” и секспросветата непременно трябва да включват разказ за „джендърната идентичност”, хомосексуализъмa и секс за удоволствието. То също така обхваща такъв аспект от отношения като джендърното неравенство. На темата за „джендъра” като цяло е посветен отделен раздел и редица практически задания, които трябва да накарат малолетните деца да различават „биологическия пол” и „социалния джендър”. Институцията на семейството и брака се представя изключително от гледна точка на нетрадиционните съюзи и тяхната пълна тъждественост по статус и социална значимост със съюзите на мъжете и жените.

Ще покажем няколко типични задачи от пособието, които трябва да формират мирогледа на деца на 5-8 и 9-12 години. И така, освен изучаването на родната азбука децата трябва да се научат по калъпите на ЮНЕСКО на следното:

- Да описват нетрадиционни семейства, състоящи се от двама и повече хомосексуалисти и да изразяват отношението си към тях изхождайки от принципа „всеки трябва да има възможност да обича този, когото иска”.

- Да разбират, че ранните бракове или бракове поради бременност на единия от партньорите са вредни и нежелателни, всеки може да встъпва в брак, когато поиска, също така абсолютна норма е съжителството без брак.

- Да разбират как разпределението на „джендърните роли” в семейството влияе на родителството.

- Да  разделят ясно „джендър” от биологически пол, да умеят да разказват за тези различия, да  поясняват как се чувства едно или друго дете (или самият разказвач) при несъответствие на тези две понятия.

- Да знаят къде може да намерят „доверено лице” от възрастните, което не е родител, и което може да разкаже на детето повече за „неговите чувства и неговото тяло”.

- Да уважават „различните практики за изразяване на сексуалността”, а също и да уважават джендърната идентичност на други хора – хомосексуалисти, травестити и др.

- Да разказват за „мъжката и женската реакция на половата стимулация и „основните  компоненти на сексуалното удовлетворение”.

- Да разбират, че всички сексуални фантазии и желания са „нормални” и че не трябва да се осъждат.

- Да използват презервативи и други средства за контрацепция (от 12 годишна възраст), да разбират, че това е най-мъдрият начин за контрол над раждаемостта и избягването на нежелателна бременност.

- Да разбират, че съществуват различни начини за сексуално удовлетворяване, които може да се използват, за да се избегнат полово предавани болести и за изразяване на своята „любов и страст” към партньора.

- До 15 годишна възраст, джендърните специалисти от ООН промиват мозъците на подрастващите дотолкова, че всяка критика, осъждане или негатив към травестити, содомити и други извращения трябва да се посреща на нож от  младите хора.

Ето ви обратната страна на „толерантността” и уважението към „ценностите на всички култури и традиции”. Ако вие персонално имате антипедерастки ценности – вие сте хомофоб, трансфоб и т.н. и нямате място в глобалното общество на бъдещето. Специално за това, при приказки за еднакво уважително възприемане на различни възгледи за сексподобие, ЮНЕСКО също така ясно обозначава абсолютните ценности, които е забранено да се оспорват или отричат. Сред тях разбира се са всички онези абстрактни „равенство и уважение”. Ето такава проста вилка, която

позволява да се разгърне хомодиктатура срещу всички инакомислещи.

Според критиците на пособието, тези нови стандарти водят до ранна сексуализация на децата, разврат, депопулация и са почва за отричане на всякакъв друг морал и нравственост, освен „морала” на половите извращения.

В новия документ на ООН се казва, че секспросветата непременно трябва да включва разказ за „джендърната идентичност”, хомосексуализъмa и секса за удоволствие

„Това е пропаганда на промискуитет, девиантни връзки и аборти. Подходът на ЮНЕСКО към сексуалното „образование” се базира на принципа на получаване на удоволствие. Това е пряка атака срещу здравето на невинното детство от името на могъщи и много богати структури”, коментира този документ президентът на Family Watch International Шарън Слейтър.

Християните и други носители на традиционни възгледи в цял свят са в шок

след публикуването на международното пособие. В него също има и раздел, посветен на  фактически данни в подкрепа на тези тезиси. Проблемът е само в това, че цялата тази „фактология” е събирана от проабортни и хомосексуални НПО-та. А те как могат да изкривяват реалността в подкрепа на обезчовечващите си инициативи, това в Русия го знаят добре.  Достатъчен е примерът с фонда „Анна”, днес вкаран в списъка с чуждестранни агенти, който  редовно снабдяваше руските законодатели и лобисти на закона „За профилактика на семейно-битовото насилие” и наглата  му лъжа за 14 000 жени, ежегодно умиращи от ръцете на техните мъже в руските семейства. Точно така са нещата и в ООН: ЮНЕСКО и Европейската комисия спонсорират само певци на сексуалната свобода като Института Гатмахер в Ню Йорк, а на научните изследвания, говорещи в полза на въздържанието и формиране на здрава психика на човека с традиционно възпитание, не се обръща внимание. Протестът на милиони родители срещу новата глобална сексполитика се определя като „старомоден”, базиращ се на страх и омраза.

Стандартите на ЮНЕСКО искат от учителите да рекламират абортите,

които се  прикриват с формулировката „репродуктивни права на човека”: „прекратяването на непланирана бременност и небезопасни аборти изисква от държавите либерализиране на законодателството, гарантиране на жените и девойките право на достъп до безопасни аборти”.  При феминистките това се изразява с прости думи: „Моето тяло си е моя работа”.

Американски експерти показват преднамерената грешка на авторите на пособието на ЮНЕСКО, в което се казва, че проблемите,  възникващи у подрастващия в етапа на половото съзряване -  неговата злост, депресии, стресове, безпокойство и т.н. са свързани с проявата на нетолерантност от страна на други хора, а не с неговите лични психологически проблеми. Също така в документа се казва, че ХИВ позитивните младежи имат право да „изразяват сексуалните си чувства” по отношение на други, а същевременно тях не могат да ги карат „да разкриват ХИВ-статуса си”.  Това е очевидно създаване на опасна ситуация за здравето на младежта, особено с оглед на прокарването на „различни начини за сексуално удовлетворяване”. В това има и скрита пропаганда на проституцията, тъй като на учителите се забранява да осъждат секса без ангажименти.

Истинските цели на това социално инженерство се вижда в отчета на УНИЦЕФ за масовата програма за сексуално възпитание в Тайланд. След „ценните” лекции, учениците от началните класове са помолени да нарисуват това, на което са ги учили.

Повечето деца рисуват сексуални сцени, голи деца, полови органи, аборти и контрацептиви в образа на супергерои.

Освен ранното увреждане на психиката, това е истински манифест на неомалтусианството и депопулацията на населението. Подписите под рисунките говорят сами за себе си.

Най-неприятното на това пособие, в сравнение с предходното, е увеличаване на натиска на ООН върху всички държави с цел по-скорошното му внедряване в живота. Очаква се ЮНЕСКО пряко да финансира детски градини и училища в цял свят, които изявят желание. Противниците на това в САЩ виждат добър знак в заявлението на президента Тръмп за излизане на САЩ от ЮНЕСКО до края на годината.

Превод: Тихомир Тодоров